vineri, 4 martie 2011

Suntem sclavii cumparaturilor din hipermarketuri?

Cine nu a cumparat mai mult decat avea pe lista de cumparaturi "sa arunce primul cu piatra" :). Am fost zilele acestea la cumparaturi si ca de fiecare data, cosul meu continea mai mult de jumatate produse fara de care puteam foarte bine "sa supvravietuiesc". Daca le iau pe fiecare in parte, imi dau seama ca sunt doar niste prouduse care chiar nu-mi sunt necesare si ocupa loc in casa degeaba. Nu mai vorbesc de "poftele" pe care vreau sa mi le fac si iau tot felul de produse injectate cu chimicale, pe care fie le arunc dupa ce mananc un sfert din acestea, constatand ca sunt niste "mizerii", fie se strica in frgider sau debara. Oare chiar suntem atat de slabi sa nu ne putem controla acete "nevoi", copilaresti pana la urma, si lipsite de logica?! chiar trebuie sa fim scalvii prduselor noi si frumos ambalate?! mie imi place sa cred c-o sa-i inving :) pentru ca nu este mare diferenta intre noi, cei care nu ne putem abtine de la a acumpara produse care nu ne trebuiesc, si narcomanii(putin fortata comparatia? :) ) . As vrea chiar sa facem o campanie care sa se numeasca "cumpara doar ce ai nevoie", iar cand m-am gandit la acest slogan m-am gandit si la copiii africani care mor de foame si la masonii care isi umfla conturile cu ajutorul slabiciunii noastre. Si inca ceva foarte important : nu va duceti la cumparaturi pe stomacul gol :) Tentatia creste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu